Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 13:40:11 MET DST

<kaczor551.SKASUJ@gazeta.pl> napisał:

> Przecież to sygnał cyfrowy.
>
> A tak w ogóle to nie lepiej poczekać na coś na G35?

1. Nie wiem co to za cudak, ten G35 ;)
2. Potrzebuję DZIŚ płytę.
3. Prawdę mówiąc ciągle nie jestem zdecydowany :[

A już najgorsze jest to, że niby podjąłem decyzję, żeby kupic zintegrowaną
grafikę, ale ciągle gdzies po łbie kołacze się myśl, czy aby jednak nie
kupić oddzielnie :{
Czy kupujac np. tę płytę:
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=9892&katid=59
nie będę miał w przyszłości żadnych problemów z ewentualnym dokupieniem do
niej drugiej karty graficznej? Czy jednak nie jest to takie hop-siup?
I jeszcze jedno: czy płyty ze zintegrowana grafiką w czymkolwiek ustępują
"zwykłym" płytom?
W sensie użytecznym - czyli mam gdzieś fakt, że jakaś inna płyta umie np.
obsłużyć 16czy 32GB RAMu, bo i tak nie kupię tylu :-)
Co przemawia za kupnem płyty BEZ zintegrowanej grafiki?