Re: Nie mozna wylaczyc portu SATA?!

Autor: Ricardo <kill_at_spam.edu>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 11:30:13 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:fb0mla$a0u$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje intencje, ale SATA w ogóle nie jest
> potrzebna podczas testów? Jeśli nie jest, to wyłącz cały kontroler SATA, a
> nie tylko jeden kanał
Hm, nie do konca. Chcialbym robic testy na innym (choc identycznym) dysku
SATA wiec raczej potrzebuje opcji wylaczenia konkretnego kanalu czy tez
portu, jak podaje BIOS. Heh, mam co prawda na plycie 1 kontroler IDE, wiec
gdybym robil testy na PATA, a SATA w ogole wylaczyl... ? Jest to jakis
pomysl ale pozostaje kwestia wydajnosci - slabsze osiagi PATA, brak
mozliwosci podpiecia idendycznego dysku jak dysk glowny (SATA) no i tylko
jedna tasiemka IDE do ktorej mialbym podpiety dysk testowy i nagrywarke.
Zadziwiajace, ze producent plyty nie dal mozliwosci wylaczania
poszczegolnych portow SATA. Myslalem, ze to niemozliwe i cos przeoczylem ale
z tego co czytam, to zdaje sie, ze tak mialo byc?! :(
Pozdrowka,
Ricardo