Re: problem z napedami :(

Autor: Kuzan <kuzanski_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 10:30:22 MET DST

> Osoba Marcin Kocur napisa a na pl.comp.pecet:

> Je li SATA, to raczej nie ma czego konfigurowa . Spróbuj nagrywania w
> neutralnym rodowisku, to znaczy postaw na innej partycji nowy system.
> Je li problem si nie powtórzy, to jest on natury programowej.

...moja Winda ma 3 dni (tzn niedawno ja zainst.), zainstalowalem
najnowsze 4in1, bo plyte glowna mam Asusa na chipsecie VIA (probowalem
rowniez zmienic 4in1,ale nic nie dalo)...

...takze jak programowo ja jeszcze zmusic ? :/

> A po ludzku - wy cz mieci w trayu i nie graj w Quake.

...z tym nie ma problemu, jedyna gra, ktora mam na pc to microsoftowy
pasjans, w ktorego nie gram; komp uzywam do pisania dokumentow i
obslugi netu, niczym go nie obciazam , jak sterownikami urzadzen i np.
oprogramowaniem do urzadzen....

PS. nie lubie grac w Quake, wole Unreala :D, ale od tego mam
konsole...

> --
> Pozdrawiam
> Marcin Kocur