Re: Creative I-Trigue L3800 czy Logitech Z-2300

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 04:05:20 MET DST

Użytkownik "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fau2es$ds3$1@news.onet.pl...
> Krótkie kable to akurat dla mnie żaden problem bo zestaw będzie stał
> bezpośrednio pod telewizorem. Martwi mnie tylko sterowanie. Nie chcę przy
> kazdej zmianie programu wstawać żeby przestawić poziom basów. W tej chwili
> mam Creative Inspire T3030 i właśnie tak muszę robić.

No niestety albo jest się leniwym albo ma się znaczie lepszy sprzęt... Nie
ma co porównywać nawet obu modeli, logitech to wyższa klasa. Lepsze i przede
wszystkim o WIELE potężniejsze brzmienie, co z pewnością w filmach będzie
użyteczne. Owszem brak bezprzewodowego pilota trochę męczy ale za to
jakością dźwięku i mocą nadrabiają :).