Re: problem z napedami :(

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 23:41:24 MET DST

Marcin Kocur wrote:

> Jeśli SATA, to raczej nie ma czego konfigurować. Spróbuj nagrywania w
> neutralnym środowisku, to znaczy postaw na innej partycji nowy system.
> Jeśli problem się nie powtórzy, to jest on natury programowej.
> A po ludzku - wyłącz śmieci w trayu i nie graj w Quake.

Niestety piszesz bzdury. SATA z jakiegos powodu jest wstecznie kompatybilna
z ATA i umie przełączyć napęd w tryb PIO! U mnie po zamianie nagrywarki ATA
na SATA coś takiego właśnie się zdarzyło i prędkość nagrywania osiągała
maksymalnie 2-2,5x. Pomogło zresetowanie ustawień DMA Windows XP za pomoca
skrypu w VB - nie bede go cytował ale nazywa się "resetdma.vbs" i opatrzony
jest informacja "Copyright C 2006 Hans-Georg Michna" - wyguglasz sobie.

--
pozdrawiam
      Mikolaj