Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 22:23:04 MET DST

Osoba Marcin Kocur napisała na pl.comp.pecet:

> Jak przypuszczam, więcej z tego problemów wyniknie, niż pożytku
> (instalacja specjalnego softa, aktualizacje tego, aktualizacje
> sterownika, aktualizacje windowsa...). Ile chcesz tych filmów
> przerabiać?
BTW ktoś mi tu lub na pl.comp.os.linux pisał o płycie Gigabyte chyba, ze
zintegrowaną grafiką, która natywnie obsługiwała kodowanie filmów pod
Linuksem. Jak Ci się chce, to poszukaj tego postu.

Bo generalnie jak coś pod Linuksem natywnie działa, to znaczy że jest to
sprzęt standardowy bez udziwnień i pod Windowsem też powinien chodzić
bez problemów.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur