Re: Zestaw, doradźcie

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:59:49 MET DST

Osoba Krasnal napisała na pl.comp.pecet:

> Myślę, że jedne z lepszych. Tak szczerze mówiąc (pisząc) to IMHO
> najlepsze moduły robi Geil, Corsair, OCZ, Patriot, Kingston.
Jeszcze Kingmax. Mnie przynajmniej nie zawiódł, a mam już dłuższy czas 3
moduły.
> Nie
> polecam Goodram, Elixir.
Bo to właściwie jedna fabryka, choć do Elixira chyba kupują osobno
kości. Elixiry dla odmiany miałem dwa i oba się zepsuły. Miałem też
nonama i też się zepsuł. Od czasu, gdy przeszedłem na Kingmaxy
skończyły się problemy z kompatybilnością i stabilnością.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur