Re: naprawa Sagem 800

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 13:49:59 MET DST

marekjan wrote:
> Miał ktoś z Was z tym problemy?? Nie palą
> się lampki PWR i ADSL. Modem jest ciepły po
> włożeniu do USB.

Miałem taki problem, modem rozgrzewał się potwornie i w końcu się
"zawieszał", sieć nie działała. Rozebrałem, nakleiłem miedziane
radiatorki na dwie kości w środku i powiesiłem z tyłu za wiatrakiem
z zasilacza. Pomogło.

Natomiast jeśli lampka PWR się nie pali to albo modem jest uszkodzony
albo padło coś z USB. Wtedy tak jak radzili koledzy: kupić drugi a
najlepiej znaleźć kogoś kto ma w zapasie.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL