Re: DVD DL.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 12:28:03 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
wiadomości news:fasjkq$1av$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Ach, no tak, jeśli używasz Win 98 to żaden inny program nie pomoże, i
> tak będziesz miał 4GB. Dopiero później doszedłem do Twojej kolejnej
> odpowiedzi.

Jakoś nie ciągnie mnie do XP. Za bardzo przyzwyczaiłem się do tego co mam.
Wiem, że czas uciekać od W98, bo nawet pendrive nie chodzi, ale już sam
wygląd pulpitu mnie zniechęca. No i ta myśl, że trzeba wszystko od nowa
instalować i poznawać system od początku. XP a w poczekalni czeka już Vista.
Zaraz możze okazać się, że XP też nieaktualny. Laptopy już sprzedają z
Vistą.

neelix