Re: Same długie piki

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 11:52:32 MET DST

Osoba Michal Bien napisała na pl.comp.pecet:

> Tym bardziej, ze robila to osoba, ktora o brak doswiadczenia trudno
> podejrzewac. Sam tez nie pamietam kiedy robilem upgrde biosu w mobo
> mimo ze wyszlyu nowsze. Zasada producenta - jesli nowy bios nie
> rozwiazuje jakiegos problemu z ktorym sie borykasz albo nie wprowadza
> obslugi CPU ktory masz zamiar zainstalowac to nie rob update jesli
> wszystko dziala dobrze.

No tak, taka jest zasada. Zwykle nowe wersje nie wprowadzają nic
ciekawego. Jeśli jednak przeczytam, że nowsza wersja rozwiązuje jakiś
problem, który u mnie występuje, nie waham się przed aktualizacją.
Nawet gdyby coś poszło nie tak, to przecież to nie koniec świata,
zawsze można to jakoś naprawić choćby za pomocą dyskietki.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur