Czy można tak łączyć pamięć RAM?

Autor: barjab <barjabWYTNIJ_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 11:37:51 MET DST

Witam.

Otóż problem jest taki: do tej pory posiadałem jedynie 256mb ramu PC2700
(producent jakiś Incom na kościach V-Data). Wreszcze dokupiłem sobie 1GB
Goodram'u PC3200. Sercem kompa jest P4 2,4 na magistrali 533mhz. No i
tak, na początek wyjąłem starą pamięć żeby tylko nową potestować i
wszystko było ok. Żyjąc w przekonaniu, że tak można dorzuciłem jednak
wreszcie starą do kolejnego slotu ddr. No i zaczęły sie schody. Komputer
się nie uruchamia a na dokładkę głośnik systemowy piszczy z duża
częstotliwością jak najęty. Pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki. Jak
wyjąłem starą pamięć objawy były takie same (o zgrozo). Dopiero jak
usunąłem cały ram i odpaliłem na starym tylko komp ruszył. Potem tylko
na nowym i na szczęścia także odpalił już bez problemu. I teraz pytanie
czy coś robie źle? Czy może tych kości nie powinno/nie da się łączyć?
Dodam że na nowej godzinka memtestu nie wykazała żadnych błędów (wiem
krótko, dziś odpalę na nockę żeby mieć pewność. Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam