czarny notebook

Autor: >> shap <shap_at_o2.pl.nospam>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 08:49:47 MET DST

Witam!

Jestem przed wyborem/kupnem notebooka. Jesli ktoś mógłby mi coś doradzić,
będę wdzięczny. Moje wymagania ;-) to:

- obudowa NIE malowana (np. na tak modny srebny kolor) - po miesiącu
użytkowania wyciera się na rogach i w miejscu gdzie spoczywają nadgarstki.
Obecnie używam HP nx6110 - i po dwóch latach użytkowania i nie widać
najmniejszych ich śladów ;-). Na pewno przyjemniej jest pracować na
nieobdartym notebooczku, a i sprzedac jest łatwiej. No i ta prestiżowa czerń
;-)

- przynajmnie 1GB pamięci (ale to zawsze możn a rozbudować)

- procesor seri Core lub Core 2

- wbudowany czytnik kart SD

- wdudowane WiFi (ale to już standard) i Bluetooth (ale niekoniecznie)

- klawisze/pokrętło głośniej/ciszej od głośników - teraz nie mam i
niejednokrotnie przydałoby się...

- może wbudowana kamera?

Jesli ktoś ma jakieś doświadczenia i chciałby pomóc, bedę wdzięczny.

shap