Re: naprawa Sagem 800

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 21:16:05 MET DST

marekjan schrieb:
> Witajcie,
>
> Padł u mnie pożyczony (dla sprawdzenia łącza....)
> modem Sagem 800.
> Jest po gwarancji. Czy ktoś z Was wie, gdy
> można go gdzieś naprawić (okolice Warszawy)
> i czy jest to w ogóle opłacalne.
> Miał ktoś z Was z tym problemy?? Nie palą
> się lampki PWR i ADSL. Modem jest ciepły po
> włożeniu do USB.
> Sprawa dość dla mnie pilna i nieprzyjemna.

Na allegro mozna kupic taki za 40 zl - w dzisiejszych czasach
elektroniki za bardzo sie nie naprawia lub nie oplaca naprawiac.

Jestes pewien, ze to modem? Dzialal u ciebie wczesniej, i teraz nie
dziala? Ten modem lubi nie dzialac z niektorymi liniami (chociaz lampki
powinny sie palic).

Moze to twoje USB sie popsulo?

--
Tomasz Chmielewski