Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: Irokez <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 19:18:42 MET DST

Użytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1188077398.419937.90010@50g2000hsm.googlegroups.com...

>Jedna rzecz trzeba brac pod uwage: taka pamiec nie nadaje sie do pracy
>pod system ze wzgledu na ograniczona ilosc zapisow i odczytow. Dosc
>szybko padnie. Jest specjalny sterownik do robienia systemu na

bardzo żadko mam potrzebę użycia Win98, kilanaście razy w roku może. Więc to
nie problem. Jakby się dało zrobić Win98SE/Me jako LiveCD też byłoby to do
przyjęcia.

>Nie probowalem z PCMCIA. Probowalem z IDE. System wczytuje sie bardzo
>wolno, a jesli dziala bez tego strownika tez kiepsko dziala. Pod IDE
>prawie wszystko zalezy od przejsciowki IDE-CF.

No właśnie, jak to jest z PCMCIA... BOOT'u z PCMCIA nie widzę na lapie, więc
pewnie jakiś bootmanager potrzebny... o ile się da.

--
Irokez