mały JASNY lcd ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 16:39:22 MET DST

Potrzebuje do celów terenowo-serwisowych jakiegoś LCD.
Założenia - mały, przenośny (dlatego lcd a nie crt), jak najjaśniej
świecący (by w słońcu też coś było widać), przynajmniej 1024x768 ale
musi też poprawnie wyświetlać 800x600 i 640x480 w zakresie 60-75Hz
(obojętnie czy przeskalowane czy rozciągnięte, byle wyświetlał bo
niektóre dają out-of-sync). Bardzo dobrze jakby miał DVI, ale od biedy
zwykłe VGA mi wystarczy (dużej biedy). Badpixele, rysy na obudowie i
inne niedoróbki mi nie przeszkadzają - byle obraz był czytelny a monitor
łatwo wziąć pod pachę...

Pierwsze co się nasuneło - przekopać allegro w kategorii lcd <14" i 15"
- ale tam same trupy. Pare szt obejrzałem osobiście. Jak już sprawny i
świeci - to świeci marnie. Szczytem są 250cd/m2 - ale taką jasnośc to te
monitory miały 4 lata temu jak je wyprodukowali, a teraz to świecą jak
jakieś 100cd/m2...

Drugie co testowałem to "monitorki do car-audio-video" typu 6-10" z
wejściem vga - drogie, bardzo tandetne w wykonaniu, a też z jasnością
bardzo cienko. W dodatku większość to panoramy typu 800x480, albo obraz
wyświetlają przeskalowany do swojej dzikiej rozdzielczości - może film
da się obejrzeć ale konsola jest nieczytelna.

Skąd wziąć taki monitor? W dodatku f-vat bardzo wskazana, jeśli jest
faktura to cena gra małą rolę.