Re: Czy w Anglii są tańsze laptopy niż u nas?

Autor: Mietek <mietek.stolarzWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 01:14:30 MET DST

> w sklepach drozej, mozna kupic taniej na ebayu. w sumie mozna tez kupic na
> ebayu bedac w pl ale nie kazdy w pl ma kredytowke i zwykle wysylka drogo
> wychodzi.

Z tego wiem co laptopy są droższe niż w PL.

Natomiast na eBay.pl można kupować (i sprzedawać - działa PayPal od niedawna w
Polsce) bez karty kredytowej. Można płacić płatniczą VISA z banku Inteligo,
brat tak płacił za sprzęt audio z Niemiec (eBay.de). Zresztą podobno konto
PayPal można zasilić na inne sposoby.

Pozdrawiam,
Mietek