pad bezprzewodowy

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 21:33:08 MET DST

Na Allegro zauważyłem, że można dostać taki sprzęt nawet za 30 zł -
chociaż nie jest to żaden Bluetooth, a jakiś inny radiowy wynalazek jak
widzę. Właściwie bluetoothowych nie mogłem znaleźć wcale. :)
Co prawda wytrawnym graczem nie jestem i nie chodzi mi o granie w
najnowsze tytuły, ale fajnie byłoby czasem usiąść na kanapie i zagrać
chociażby w jakąś starą zręcznościówkę czy platformówkę, nawet przez
emulator - żeby poczuć namiastkę starych czasów - PSX, NES itp. :P
Tak więc: da się w ten sposób podłączyć np. dwa pady? Można do kupionego
zestawu sparować innego pada? Ogólnie nie ma problemu z konfiguracją,
gdybym np. chciał wykorzystać go w emulatorze (NES, SNES, Amiga,
ośmiobitowce, PSX)? System widzi go jak normalnego pada, bez różnicy? :)