Klawiatura + Myszka bezprzewodowa Labtec

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 13:56:55 MET DST

Witam.
Zakupiłem sobie zestaw bezprzewodowy Labtec - klawiatura + myszka.

I mam problem z klawiatura.
Pod systemem Vista działa okej a pod XP czesto nie reaguje na wcisniecie
klawiszy. Trzeba pare razy wcisnac klawisz lub go nawet przez 3-5 sekund
przytrzymac zeby zareagowało.

Testowałem z wgraniem sterownikow i bez.
Pod Vista działa bez sterownikow - a pod XP cały czas zle.

P.S. pod XP mysze wykrywa z błedem " nie mozna uruchomic urzadzenia".

Macie moze jakies pomysły co moze byc tego przyczyna?