Re: Notebook - teraz czy za jaki¶ czas?

Autor: <thilo2005_at_op.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 11:40:21 MET DST

> Za jaki¶ czas się sam nauczysz, że konfiguracja sprzętowa w laptopie to
> sprawa drugorzędna.

Jasne, niech sobie kupi 486 - w koncu to sprawa drugorzedna.

> Osobi¶cie również sugeruję, żeby¶ dokładnie
> przemy¶lał zakup Acera. To Twój wybór, byle by¶ go nie żałował za jaki¶
> czas.

Osobiscie radze, abys przeczytal, tym razem ze zrozumieniem, pierwszy post w
tym watku. Autor wyraznie pisze, ze zdaje sobie sprawe, ze Acer nie jest dobra
marka, ale nie ma na wiecej pieniedzy.

Poza tym, patrzac na twoje inne posty, widac jakies chorobliwe uprzedzenie do
tej marki. Mam kilku znajomych, ktorzy uzywaja Acerow - owszem sprzety sa
bardziej awaryjne niz te naprawde dobre (i drogie) marki, ale nikt z nich nie
narzekal na serwis. Wymiana lub naprawa trwala gora 2-3 tyg. - moze znaczenie
mialo to, ze laptopy byly sluzbowe (na firme).