Re: Nagrywarka NEC 4550-A

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 09:39:00 MET DST

> Mój NEC 4550A padł tak samo... Czytał wszystko oprócz tłoczonych
> DVD... Na szczęście był na gwarancji. Widocznie ten typ tak ma ;)
>
> Pozdrawiam
> Mistarzy

Czyściłem, czyściłem i w końcu tak wyczyściłem że teraz owszem czyta płyty
DVD i nawet nagrywa (szok) CD/DVD ale tłoczonych, kioskowo-gazetowych już
niet. Dobre i to, mam nadzieję że jeszcze będzie jakiś pożytek z tego
sprzętu przez jakiś czas.
"Mistarzy", po jakim czasie padł Twój model?

--
Pozdrawiam,
btn