Re: PII 300 MHz a Celeron 300 MHz

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 23:59:38 MET DST

Przemek pisze:

> Tyle ze pytanie bylo dot. laptopa. Telewizor mam i stacjonarne dvd. Pytalem
> o dvd na laptopie ale to chyba zbyt trudne pytanie

Wybacz - moja wina, umknęło mi. :) Niemniej to historyczny sprzęt - nie
mówię jednak, że bezużyteczny. Sam czasem używam ThinkPada 560X, do
przeglądania Internetu z HotSpota czy GPRS albo pisania świetnie się
nada. ;)
Co do filmów na 300 MHz to nie oczekiwałbym cudów. Nawet gdyby odjąć
zasoby zużywane przez OS o i tak za mało jak na dzisiejsze kodeki...
Trochę podobna sytuacja jak w Palmtopach czy telefonach komórkowych -
chcesz oglądać - przekonwertuj do czegoś, co sprzęt dźwignie. ;)
Czy dźwignie DVD - nie wiem. Hmm... A może były jakieś dekodery MPEG2 na
PCMCIA? ;P