problem z siecią bezprzewodową na 2 komputery w domu

Autor: Krasny_DK <dkrasnowski_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 17:35:19 MET DST

Mam pewien problem z D-linkiem 524. Wydaje mi się, że to o niego
chodzi. W mieszkaniu mam 2 komputery, jeden stacjonarny i laptopa.
Oba
niestety nie chcą działać równocześnie poprzez połączenie
bezprzewodowe z D-linkiem. Działa zawsze tylko jeden komputer, albo
laptop, albo stacjonarny. Czy może tu chodzić o jakieś ustawienia D-
linka? Dodam tylko, że internet z Multimedia Polska. Wymieniłem
bezprzewodową kartę sieciową na netgear na USB. Niby wszystko ok,
włącza się do sieci, ale np. nie otwiera stron. Albo pokazuje
połączenie z d-linkiem z informacją, że połączenie z ograniczeniami.
Przyznam, że na laptopie (pod warunkiem, że stacjonarny nie jest
włączony) nie ma problemu z połączeniem do sieci. Zwykle to
stacjonarny ma ten problem, niemniej jednak oba jednocześnie nie chcą
działać w sieci. A może modem Multimedia wycina możliwość korzystania
z 2 kompów na raz? Może coś w ustawieniach serwera DHCP?
Nie mam pojęcia, natomiast wiem jedno, że wzrasta u
mnie poziom awersji do sprzętu.
Proszę o poradę. Może Ktoś z Was spotkał podobny problem.
Darek