Jaka nagrywarka DVD... ale na SATA i wogóle ;-)

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 12:35:44 MET DST

Witam!

Chciałbym nabyć nową nagrywarke DVD, spełniająca następujące wymagania:
- dobra jakość zapisu
- interfejs SATA
- wsparcie dla kontroli jakosci dysku, najlepiej zeby oprócz PIE/PIF
podawany był Jitter
- nie pogardze LightSCribem ;-)

W zasadzie zastanawiam się nad:
Asusem DWR-1814BLT (ale ten nie ma raportowania Jittera i ogolnie jakis taki
sredni jest, ale spelnia pozostale wymagana). Lite-ON LH-20A1S to nie jest
firma której ufam i nie ma LightScribe ale do testowania plyt jest OK ;-)
Pioneer DVR-212 o tej to juz wogole nic nie wiem ponad suche dane
producenta, ale chyba Jittera nie raportuje a znalazłem coś takiego "some
Pioneer and some NEC burners can do quality test, but their reliability is
rather variable".

To co wybrac? :>

--
pozdrawiam