Re: Jak zainstalować Windows 95 ???

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 03:54:22 MET DST

On 24 Sie, 02:54, Norbert <norbert.kamin...@gmail.USUNTO.com> wrote:
> Jest sobie stary laptop ibm. Stary ze działa na nim tylko windows 95 ,
> choc instaluje sie tez 98 i windows 2000 ale... zawieszaja sie obydwa po
> chwili pracy. Musze wiec znajomemu postawic na nim winde 95... ale jest
> problem.... nie ma stacji dyskietek...tylko cdrom... i nie chce mi
> instalka ruszyc bo wiadomo ze potrzeba z dyskietki najpierw
> zabootowac... i nie wiem co robic. Podpowiedzcie prosze.
> Pozdrawiam.
>
> Komp to IBM ThinkPad 310.

jeden ze sposobow: pod win98 trzeba zrobic dysk startowy, ale moze byc
kazdy inny z obsluga cd po dosem. W programie nero nagrac CD-boot
(troche nizej w rodzajach formatow) wskazujac jako zrodlo dyskietke, a
na dysk wrzucic instalatora 95. Lap na sie zbootowac z tego cd z
obsluga CD i dalej juz jak zwykle.
Tylko jesli 98 sie wieszalo, to nie dlatego ze lap byl za slaby... Cos
bylo (jest?) nie tak.