Re: Aktualizacja BIOS-u -> pad (długie)

Autor: Lejak <news-listODSPAMIACZ_at_chello.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 20:43:37 MET DST

wowa napisał(a):

> Się dopytam. Nie próbowałeś uruchomić na domyślnych ustawieniach po
> resecie? Spróbój. Po co wyciągasz baterię i co zwierasz? Tam powinien
> być jumper, przestawiasz zworkę, włączasz zasilanie na 10 sek (niektóre
> płyty nie startują), wyłączasz i zworka z powrotem. A może masz jakiś
> dysk na IDE, podłączyć i sprawdzić.

        Spróbowałem na domyślnych. Potem zmieniałem kilka opcji w BIOS-ie, co
do których nie miałem pewności, jak zadziałają. Żadnych zmian (na
lepsze, bo co najwyżej się blokował na BIOS-ie albo tuż po). Próbowałem
odzyskiwać starą konfigurację w czasie ładowania systemu (w trybie
awaryjnym konsola odzyskiwania nie widziała żadnego wcześniejszego pliku
tworzonego po uruchomieniu zakończonym sukcesem). Jedyne co się
zmieniło, to to, że system w normalnym trybie uruchamia się na
kilkadziesiąt sekund (w wygodnej dla mnie rozdzielczości 1280x1024), a
potem zawiesza się pulpit i maszyna sama się resetuje. Podczas
uruchamiania pojawia się komunikat "Brak pliku BOOT.INI" czy jakoś tak
:-) Uruchomiłem jakiegoś Auroxa Live, ale dla mnie to jest obcy system,
nic się tam nie da zrobić :-O W każdym razie uruchamia się stabilnie (w
maksymalnej rozdzielczości 1024x768).

        Wychodzi na to, że to padaczka systemu :-( Która grupa jest odpowiednia
dla XP? pl.comp.os.ms-windows.winnt ?

--
             Lejak
   news-listODSPAMIACZ@chello.pl