Re: jaki cooler na c2d - warto ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 20:16:52 MET DST

ZAQ pisze:
> obecnie przy obciazeniu moj podkrecony c2d ma temp 64'C
> chcialbym troche mniej bo hałasuje, obecnie mam freezera 7.
> czy znajdzie sie cos lepszego w okolicach 120zł ?
> na scythe mugen (164zł) chyba mnie nie stac, cena
> troche juz za wysoka.
>
> co polecacie ?
Sprawdzić montaż i temperaturę w obudowie. Może ma 64'C bo miesza
powietrze o temperaturze 40'C ? Może da się jakoś poprawić obieg
powietrrza, by chłodził procesor zimniejszym powietrzem "z zewnątrz"?
Może radiator wcale nie jest tak gorący, jak pomiar wskazuje - albo
pomiar do kitu, albo przekazywanie ciepla z procesora do radiatora do kitu?

Freezery są tanie i dobre, bo są tanie ;) Ale dobrze przepolerować mu
podstawkę, dodać dobrej pasty i zamontować go równo, to będzie jeszcze
lepszy.