Re: Chlodzenie obudowy

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 17:57:50 MET DST

Z doświadczenia wiem, nie testowałem tego tylko z najnowszymi mocno
grzejącymi kartami graficznymi, że wentylatora do obudowy może w ogóle nie
być. Warunkiem jest posiadanie obudowy ze ścianką boczną w postaci siatki na
prawie całej powierzchni. Wtedy następuje naturalne chłodzenie co zupełnie
wystarcza i hałas jest znacznie mniejszy przy braku tego wentylatora do
obudowy. Są dwa sposoby żeby to osiągnąć. Można samemu wyciąć dziurę w
ściance bocznej i pokryc ją siatką aluminiową, co ja zrobiłem, albo kupić
taką gotową obudowę produkcji firmy YESiCO w cenie 200 zł.