Notebook Toshiba Sat A200-1GH - bateria

Autor: Romek <rkrainski_at_fnet.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 11:50:28 MET DST

Witam!
Dwa tygodnie temu w firmie Vobis kupiłem tego laptopa. Do dnia dzisiejszego
miałem trzy przypadki braku kontaktu baterii z komputerem. Polegało to na
tym, że nie szło włączyć laptopa ani przez zasilanie z sieci ani z baterii.
Przy podłączeniu do sieci świeciła się tylko dioda sygnalizująca
podłączenie do zasilacza sieciowego (pierwsza z lewej) a bez tego
podłączenia nic. Oczywiście przycisk POWER nie uruchamiał laptopa. Po
wyjęciu akumulatora i po włożeniu go ponownie wszystko zadziałało
prawidłowo. Za drugim razem wystarczyło obrócić laptopa i już zadziałało.
Wnioskuję, że podlączenie baterii do laptopa nie jest właściwe - nie może
przecież być tak, żeby stosować zasadę "przed użyciem wstrząsnąć".
Z serwisem na razie nie mialem kontaktu.
Co radzicie.
Pozdrawiam

--
Romek