Re: korzystanie z usenetu w komorce

Autor: Ris <ris_at_onet.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 22:25:37 MET DST

On 22 Sie, 20:18, dlugowlosy <anibypocomampoda...@com.com> wrote:
> witam,
> chcialbym korzystac (chociazby tylko czesciowo - czytajac) z grup
> dyskusyjnych przez moja komorke (K510i). czy jest jakis program, ktoryby
> mi to umozliwial?

Zaloz konto na google.pl. Wejdz na liste dyskusyjna , która cie
interesuje w "grupy". Nastepnie wejdz na liste watkow, nastepnie na
dole listy jest link do RSS. Skopiuj ten link do schowka wejdz w
google na kanaly google reader. Dodaj skopiowany link przez "add
substriction". Teraz w komorce uruchom "http://www.google.com/reader/
m" Korzystam z tego w PDA i sprawdza sie.

--
Robert Sajdok (Ris)