Re: P³yta pod Penryna - pytanie

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 17:29:10 MET DST

On 22 Sie, 13:15, "Arti" <o...@icpnet.pl> wrote:
> Czy je¶li kupi³bym teraz p³ytê g³ówn± na chipsecie P35 i do tego czasowo
> E4300 lub bud¿etowe Pentium to mam gwarancje ¿e bez problemu zmieniê
> procesor na nowszy?
> (wiadomo, moze zaj¶æ konieczno¶æ aktualizacji biosu- obawiam siê jedynie ¿e
> bedzie konieczna p³yta odpowiedniej serii wydanej po wypuszczeniu
> procesorów) Chcia³bym wiedzieæ jakie jest aktualne stanowisko
> Intela/producentów mobo i czy w zwi±zku z tym sk³adaæ taki zestaw czy
> poczekaæ

Jak znam intela socket nastepny po 775 bedzie z nim niekompatybilny. W
zasadzie teraz kupiona P35 powinna wspierac przyszle procesory na 775,
ale przyszlosc to krotka a i napiecia nowych procesorow beda nizsze,
wiec nie wiadomo... Dalej pod wzgledem wydajnosci siega am2, bo
najszybsze procesory na am2+ beda wydajniejsze niz najszybsze
procesory na 775.