Re: Mysz bluetooth

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 16:12:52 MET DST

Piotr M jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Używam myszy bluetooth do laptopa i tylko patrze kiedy mi sie urwie ten
> dzyndzel, odbiornik i nadajnik bluetooth w porcie usb. Dlatego mam
> pytanie, dlaczego mysz taka nie może być sterowana przez wbudowany
> bluetooth w laptopie, a jeśli może to jak to zrobić bo normalnie
> komputer jej nie wykrywa.

kiedy szukałem myszy na BT słyszałem, także od sprzedawców, że może, ale
na wszelki wypadek kupiłem taką bez nadajnika w zestawie. co to za mysza
w ogóle? szukałeś urządzeń w zasięgu? może trzeba przypisać po adresie
fizycznym. są też alternatywne programy/sterowniki do BT, może z poziomu
czegoś takiego da radę.

--
                 _____