Re: Przesiadka z PC na MAC'a

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 15:48:43 MET DST

Użytkownik "l.gajewski" <gajewski.lukasz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1187780235.633206.312720@x35g2000prf.googlegroups.com...
Cześć, jak sądzicie jak osoba, która całe życie miała do czynienia z
komputerami typu PC zniesie przesiadkę na MAC'a ? komputer miałby być
wykorzystywany do pisania, oglądania filmów, słuchania muzyki,
przeglądania stron i pakietu Office. Stąd drugie pytanie - czy
istnieje jakiś emulator pozwalający na odpalenie legalnej kopii Office
2007 i oczywiście jego sprawne działanie? Ewentualnie czy jest jakiś
dobry MAC-owy pakiet biurowy kompatybilny z Office?

Ja miałem trudności nawet przy przesiadce z plajerka mp3 na iPoda.
Również przesiadka z Windy na Linuxa jest stresująca. Niby wszystko
to samo w FireFoksie, ale już wtyczka Flasha nie pobiera się sama
tak jak w Windowsie. Wszelakie kodeki i inne usprawnienia przypuszczam też.
Więc już schody na poziomie "klikacza" a co dopiero jakiś progs zainstalować, np
Płatnik :)))

Dzisiejsze Maki to też są na procesorach Intela, więc zapytuję:
w jakim celu miała by być ta przesiadka?

Feromon