Re: Soft to monitorowania karty graficznej

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 09:06:07 MET DST

On 22 Sie, 08:11, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> On 21 Sie, 22:56, Gorgo <Mariusz.Gorz...@gmail.com> wrote:> Czy ktos moze zna, posiada soft, ktory pozwala na monitorowania
>
> Nie wiem czy pod vista 64bit, ale normalnie to robi Everest
> J.

Witam

Dzieki wielkie za linki i podpowiedzi. Z tych wymienionych to wyglada
na to, ze tylko Everest mi pojdzie (milczaca pisza, ze wspiera Viste)
[Jak by ktos potrzebowal to mozna sciaganc stad:
http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition-2006/3000-2086-10499291.html
]. Pozostale nie wspieraja visty 64bit (RivaTuner - tylko vista w
wersji 32bit).

Nawiastem mowiac, ten system ma juz prawie rok, a ciagle straszna
bieda z softem.
pozdrawiam