Re: Burza i dziwny problem

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 05:01:52 MET DST

On 21 Sie, 22:37, "Maciek \"Wally\"" <ko...@o2.pl> wrote:
> Witam!
>
> Przed chwilą nad moją miejscowością przeszła bardzo silna burza.
> Nadeszła tak nagle, że zanim po usłyszeniu pierwszego grzmotu (bardzo
> silnego) dobiegłem do komputera zdążyło "mignąć" światło w całym domu i
> zastałem komputer już resetujący się. W związku z tym, ze na dworze
> waliło całkiem mocno, szybko nie zastanawiając się wyciągnąłem wtyczkę
> zasilającą komputer z gniazdka. Po ustaniu burzy niestety komputer
> dziwnie się uruchamiał. Najpierw stanął na oknie BIOSu z napisem "DRAM
> [...]

Bo sie komputerowi nie wyciaga wtyczki z gniazdka. Tez by Ci cisnienie
podskoczylo jakby ktos Ci zarcie z reki wyrwal...
Ustawienia w biosie mu nie pasowaly i albo zaladowal fabryczne, albo
po restarcie juz mu sie odwidzialo. Czasem zdarzaja sie jakies dziwne
komunikaty z biosu przy uruchamianiu. Duzo powodow... Jesli sie nie
powtarzaja i nie ma komunikatow o niezgodnosci sumy kontrolnej to nie
ma sie czym przejmowac. Jesli sie troche orientujesz to sprawdz jak
masz ustawione pamieci.