Re: Core 2 DUO E4400 czy Athlon 64 X2 4600??

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 03:02:09 MET DST

On 21 Sie, 21:50, thom <tlew...@ciach.plusnet.pl> wrote:
> Od kilku dni zastanawiam się nad zmianą płyty i procka tylko już sam nie
> wiem, co mam wybrać:( Każdy mój komp. zawsze był oparty na Athlonie może
> już czas to zmienić?
> Jeśli chodzi o płytkę to myślałem o takich:
> Intel: Gigabyte GA-P35C-S3
> Athlon: Asus M2N-SLI Deluxe nforce 570 SLI
> Proszę o pomoc w wyborze.
>
> --
> Tomek

Ten Asus nie obsluguje 2x16 na express wiec pelnego SLI, poza tym
bardzo dobra plyta. Z AMD na am2 bedziesz mial zaraz bardzo wydajne
procesory do wyboru. Nawet czterordzeniowe.
A jak ktos miaby minimalne pojecie o rynku to nie pisalby, ze AMD/ATI
upadnie... Znajdzie sie kilku chetnych, zeby ich przejac, dorzucic z
pareset milionow i dobrze zarobic sprzedajac procki.