Re: brak dostępu do ATI Catalyst Control Center

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 20:29:04 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jacban@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.txeu4eqwjfntj8@komputer_xp...

> Dzięki za pomoc ale...
> Po wejściu tak jak pisałeś okazało się, że suwaki i ich wartości są
> nieaktywne, więc nie ma możliwości ich regulacji.
> Jacek

I nie bedzie, dopóki nie odpalisz jakiegoś filmu, ja używam do filmów DVD
programu Power DVD i jak obraz jest za ciemny, minimalizuje player wchodzę w
nakładkę i wtedy jest możliwość regulacji, jeżeli nie uruchomisz filmu
suwaki są nieaktywne. Z tego co sie orientuje, to w "zwykłych" sterownikach
catalyst też są nieaktywne, dopóki nie włączysz jakiegoś filmu,
niekoniecznie DVD może być każdy inny (DIVX, Xvid itp.)

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S