Re: opinie o et-990_phoenix

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 16:57:54 MET DST

Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Wojtek Malina
>
> Masz BTC-53? :-)

Gorzej, 8120 :)

http://www.nix.ru/autocatalog/keyboards_btc/BTC_8120.jpg

i ma - p[oprawka - 13 lat, dalem za nia 200 zyta wtedy :D

i jest nie do zabicia :D

a najfajniejsze jest to, ze sie latwo rozkreca, wiec mzona ja rozlozyc i
dokladnie umyc mydlem i szczotka, wyplukac, wysuszyc, skrecic i jest jak
nowa, literki nieposcierane, ech, kiedy to robili klawiatury... :)