Re: IBM Lenovo N200 + inne kosci pamieci

Autor: Ris <ris_at_onet.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 13:13:33 MET DST

On 21 Sie, 11:26, "webjay" <ka...@adres-email-w-linku-stopki.pl>
wrote:
> Witam,
>
> Przymierzam sie do zakupu N200. Sa dwie wersje modelu, ktory chcialbym
> kupic:
> TY2B4PB z jedna koscia 2GB za 5000PLN oraz TY2B2PB z jedna koscia 1GB za
> 4300.
>
> Roznica 700PLN tylko i wylacznie za 1GB dodatkowego ramu.
>
> Moje pytanie:
> - Czy nie lepiej kupic wersji tanszej, sprzedac ram, ktory sie tam znajduje
> a za 700PLN dokupic 2 kosci po 2GB? (http://tinyurl.com/26et6t)
Ja bym kupi ta sz wersj i dokupi ram.
> - Czy ktos ma uwagi na temat wpolpracy IBMow z 'niededykowanymi' pamieciami?

Sam dokupi em taki niededykowany do mojego N100 512 RAM i dzia a bez
problemu. Zreszt masz tu link do forum gdzie to jest opisane. Chyba
nie znalaz a si osoba, która mia a jaki problem z niededykowan
pami ci .
http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=78

--
Robert Sajdok (Ris)