Nagrywarka NEC 4550-A

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 12:52:29 MET DST

Ww. model odczytuje tylko płyty CD (dodatkowo również nagrywa, wow). Po
włożeniu płytki DVD pomieli chwile i na tym sprawa się kończy. Próbowałem
oczyścić soczewkę laserową ale nic to nie pomogło. Próbowałem lekko
skalibrować laser (dosłownie o 2mm przekręciłem śróbki w lewą stronę) - nic.
Aktualizacja BIOS na najnowszą wersję 1.09 - nic. Czyżby laser od odczytu
DVD padł? Albo trochę mocniej wykalibrować go (chociaż boję się iż mogę
całkiem uśmiercić tą nagrywarkę). Może jeszcze da się jakoś jeszcze tego
półtrupa zreanimować?

--
Pozdrawiam,
btn