Re: uzywany dell d600 i speedstep podczas pracy na bateriach

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 10:55:25 MET DST

On 21 Sie, 10:24, icek <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
>
> kupiłem sobie używane della d600 1,6 GHz
> wszystko jest ok
>
> ale mam mały problem (pewnie w konfiguracji)
> speedstep działa, ale podczas pracy na zasilaczu
> podczas pracy na bateriach, ciągle jest 1600 MHz (badam programem cpu-z)
>
> co trzeba zmienić (i gdzie) by speedstep działał podczas pracy na bateriach?
>
> system to winXP jeśli to jest ważne...
>
> --
> pozdros
> icek

Delle w opcjach zasilania pod XP maja jakis "swoj" profil (portable
\laptop???) i ustawienia oddzielne dla zasilania AC i baterii. Pewnie
nie masz wlasciwego profilu pod zasilaniem z baterii.
Jest taka (darmowa) aplikacja RMClock, ktorym mozna wycisnac
ustawieniami napiecia zasilania procesora, czestotliwosciami i innymi
max czas pracy na bateriach.