Problem z Raidem

Autor: Chandler <chandler_at_chandler.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 10:20:20 MET DST

Witam

Mam chyba nietypowy problem ponieważ po zakupie nowego kompa nie umialem
utworzyć Raida z dwóch dysków WD Raptor 36 GB. W koncu postanowilem zmienić
plyte główną (wcześniej model Intela Intel DP35DPM) na Asua i dalej to samo.
Dyski normalnie system wykrywal normalnie dalo się także zainstalować system
operacyjny. Mimo to przy próbie utworzenia Raida pokazywał się zawsze status
Failed (Striping) lub
Degraded. Czy to wina technologii Intel Matrix?? W końcu się wkurzyłem i
wymieniłem te dwa raptorki na jeden 150 GB, nie będę mieć niestety przez to
Raida:(.

Jeśli ktoś zna przyczyne bardzo proszę o pomoc.

P.S. Probowałem ograniczyć prędkość dysku zworką, nic nie pomogło.

--
Pozdrawiam serdecznie
Chandler