Re: Maszyna pod wirtualizacj

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 09:23:10 MET DST

Leon Mazurek pisze:
> Kurcze a ja wczoraj instalowałem Win98SE pod VirtualBox-em i trwało to 3
> godziny !!
> Na dodatek potrafi się zawiesić.
> Pod Virtual PC 2007 Win98 śmiga aż miło po instalacji w 15 minut.
> Nie ukrywam, że ten VirtualBox bardziej mi się podoba ale pod Virtual PC
> 2007 wszystko mi działa jak należy.

Ja zainstalowałem VPc 2007 i dołamałem się czasem instalacji Visty. Coś
ponad 3 godziny, pod VMWare 6.x ok. 40 minut. Moim zdaniem VMWare jest
po prostu bezkonkurencyjny pod każdym względem. Pod względem możliwośći
konfiguracji i stabilności działania ( nie jest idealny, ale i tak jest
najlepszy ) Oczywiście na emulowane systemy mam wydzieloną partycję

Tomaszek