Re: Jaka mapa z GPS na PC/Laptop ?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 05:22:08 MET DST

On 21 Sie, 02:36, "Romek" <Romek1@REMOVE_ME.poczta.onet.pl> wrote:
> Witam
>
> Nie wiem gdzie się zapytać:
>
> Jaką mapę polecacie z obsługą GPS na laptopa?
> Potrzebuję najlepiej taką z Polską, Słowacją, Rumunią, Węgrami, Bułgarią i
> Serbią.
>
> Pozdrawiam

Sam nie uzywam, ale mam znajomego, ktory zawsze w trasie zmusza mnie
do ogladania Navigatora - Mapa Polski. Byc moze sa tez wersje Europa i
innych krajow. Pokazuje maksymalnie szczegolowe mapy miast (nawet
wyszukiwarka konkretnych adresow, urzedow itp), najlepsze trasy
przejazdu, i oczywiscie wszystkie drogi w Polsce. Wektorowa. Nie mam
porownania, ale wydaje mi sie miec wszystko co potrzeba. I ma modul do
GPS.