Re: Problem z wyborem zasilacza

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 23:17:44 MET DST

MarcinGoluch wrote:

> SEAGATE 320 GB, 16 MB, SATA II - ST3320620AS

WD3200AAKS

> Napęd to nagrywarka DVD i osobno napęd DVD

Po co osobny?

> KINGSTON DDR2 2048 MB / 800 (Dual 2x 1024 MB), CL 5 (opcjonalnie GEIL
> DDR2 2048 MB / 800 (Dual 2 x 1024 MB), 4-4-4-12) - Która będzie lepsza
> z przeznaczeniem pod zabawe z grami w podanym zestawie?

Geil. Moduły Kingstona sa mocno przeceniane. Za srednie pamieci placisz
wiecej niz za OCZ czy podobne.

> To tyle jeśli chodzi o baze. Obudowa do tego miała być Tracer Inpisre
> z seryjnym zasilaczem 4life HellFire -450W. Niestety w tym momencie
> usłyszałem, że kupno tego zsilacza może byc mocno ryzykowne. jezeli
> nawetpociagnie ten zestaw to moze byc na granicy wytrzymałości.

Bo to gowniana obudowa z odpowiednio gownianym zasilaczem. W zasadzie
wystarczy Ci 400W, ale w zasilaczu dobrej jakosci.

> Co o tym sadzicie czy faktycznie moze byc krucho ze stabilnoscia
> zasilacza pod tym zestawem?

Jak Ci strzeli to bedziesz sie modlil zeby uratowac choc polowe podzespolow
z komputera.

> Za jakim innym zasilaczem do 200zl warto sie rozgladnac? Jak narazie
> moim faworytem jest CHIEFTEC GPS-450AA-101A - 450 W?

Dziekuje bardzo, juz raz kupilem Chiefteca 360W za kupe kasy i niestety
spalił się. Jedyna jego zaleta to to ze zadzalaly zabezpieczenia i do
wymiany byl tylko zasilacz.

> Sprzedawca
> polecal rowniez zasilacze firmy Xilence.
> A moze jeszcze cosik innego, cos tanszego?

Moze Pentagram 460W:
http://www.cooling.pl/zasilacz-pentagram-silent-force-psf-460p12s,produkt,1649.html

Ja kupilem Anteca 350W OEM za 119zł:
http://www.cooling.pl/antec-smartpower-20-350w-oem,produkt,1174.html