Re: Problem z Seagate 500GB

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 20:23:36 MET DST

> Wczoraj stałem się (nie)szczęsliwym posiadaczem nowego dysku Seagate PATA
500GB

Dopiszę ciąg dalszy do mojej historii. ;)
Dysk oczywiście odesłałem do serwisu i dzisiaj dostałem od nich telefon.
Serwisant stwierdził, że ostatnio dostają bardzo dużo zwrotów dysków ATA firmy
Seagate (a miałem do nich zaufanie), średnio jeden na dziesięć do nich wraca.
Zaproponował mi odpowiednik Western Digital - zgodziłem się. Co prawda była
możliwość poczekania na nową parię Seagate'ów (podobno z nowym i lepszym
firmware'em), ale jakoś nabrałem do tej firmy dystansu.

Odpukać w niemalowane, ale mam od przeszło roku RAID0 na dwóch 200GB tejże
firmy, tyle że SATA.

Acha, i dziekuję grupowiczom za cenne uwagi, szczególnie dotyczące ograniczeń,
a raczej ich braku systemu plików FAT32.

Pozdrawiam,
Thilo