Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: <noczelny.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:54:50 MET DST
Message-ID: <fac6fa$98u$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> Bo trudno będzie ci dowieść, że wada istniała w chwili sprzedaży, że nie
> jest to uszkodzenie, które nastąpiło w trakcie użytkowania.

Nie wiem, czy ciężar dowodu spoczywa na mnie.
Usterka jest. Autoryzowany serwis stwierdził, że zna sprawę i wie jak to
naprawić, więc pewnie nie jestem pierwszym klientem tego modelu, który to
zauważył.
 
> >Tutaj
> >http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
> >czytam sobie m.in.
> >"W jakim czasie możemy reklamować towar?
> >W ciągu dwóch lat od wydania nam rzeczy możemy sprzedawcy zgłaszać
> >reklamację."
>
> Ciekawe skąd oni te dwa lata wytrzasnęli.

Na dole tego tekstu jest taka stopka
"Podstawa prawna:
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)".

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Aug 20 15:55:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 16:51:14 MET DST