Re: banalne pytanie o tryb uspienia w laptopie

Autor: <noczelny_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 14:26:02 MET DST

 Banknot <cactusek@gmail.com> napisał(a):

> niestety to tez nie dzialalo, musialem wyj baterie.

Zbliżone objawy mam w swoim laptopie (IBM TP R51e), a także zetknąłem się z
tym w kilku przypadkach u znajomych, na różnych laptopach. Na pocieszenie mam
to, że informatyk w w mojej firmie, którego o to pytałem powiedział, że też
ma coś takiego w swoim prywatnym laptopie (HP) i nie wie jak się tego pozbyć.
Czyli od czasu do czasu fatyguję się wyjąć baterię i tyle.