Re: GF 4Ti czy Radeon 9250

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 12:48:56 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fabo06$25a$1@inews.gazeta.pl...
> model jest autorem poniższej wiadomości:

> to zależy który to GF, bo seria 4Ti to było kilka kart. różnica miedzy AGP
> x4 a x8 jest symboliczna i nie warta wzmianki. Radeon być może będzie
> oferował lepszą jakość obrazu jeśli ten Titanium jest marnego producenta,
> a monitor podłączasz analogowo. wydajnościowo różnie, jednak ewentualny
> wzrost duży nie będzie nawet jeśli to ti4200 (zwłaszcza, że można mu
> zafundować niezłe OC).

W zasadzie żadna to okazja ;). Ewentualny wzrost wydajności duży nie będzie
gdyż będzie to spadek wydajności i to spory. Radek 9250 AGPx8jest jakieś
50-70% wolniejszy od GF4Ti 4200 AGPx4 oraz niemalże dwukrotnie wolniejszy od
GF4Ti 4600 AGPx4 ( nie napisałeś jakiego dokładnie masz więc strzelałem ).
Te 256MB, które w Radku wyglada "kusząco" nic nie zmienia.

PS. Okazje to widziałem niedawno na Allegro gdzie za 89zł Radeonki 9800Pro
schodziły. Co prawda zegary miały nieco okrojone ale 256bit szyna swoje
robiła w generacji starszych kart. IMO te 9 dyszek dać za takiego radka to
nawet dziś warto.

PS2. Radek 9250 oraz GF4 nawet nie mają co się mierzyć z R9800PRO... to
zupełnie inna generacja.

PS3. Linka nie wskażę bo wyszukać łatwo :).