Re: banalne pytanie o tryb uspienia w laptopie

Autor: trodol <trodol_at_i_kasuj_to_nteria.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 12:02:13 MET DST

> Wyglada jak w hibernacji. Tzn wlaczyl sie, slychac wiatraki ale nie
> zauwazylem zadnego ekranu. Nie reaguje na nic, nie da sie wlaczyc ani
> wylaczyc itd. Nie moge sprobowac wejsc do biosu no chyba ze go
> zresetuje tylko tez musze poszukac jak....

Mam podobne objawy w IBM Thinkpad G 40, kiedy już po przejściu w stan
hibernacji wyciągnę pendrive. Pomaga usunięcie baterii, odłączenie sieci
  i ponowne uruchomienie laptopa (oczywiście po podłączeniu zasilania).
Wygląda, jakby OS "głupiał" -- nie mógł zlokalizować podłączonego
urządzenia i brak obrazu. Jeśli urządzenie USB jest odłączone przed
hibernacją -- nie ma żadnego problemu.
Tr
PS. Jeśli chodzi o reset, spróbuj przytrzymać przycisk zasilania przez
ponad 5 sekund.
Tr