Re: "Invalid partition table" problem przy próbie instalacji windows xp po linuxie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 10:34:44 MET DST

Dnia Mon, 20 Aug 2007 08:29:07 +0200, JoteR napisał(a):

> Ja widziałem ostatnio w jakiejś Gigabyte i bardzo się tej opcji wystraszyłem
> (3 w nocy), bo nigdzie na szybko nie mogłem znaleźć łopatologicznego
> wyjaśnienia mechanizmu jej działania.

> <lame mode on> Hę? A to quo modo? A jeśli dysk jest dziewiczy?

Hmm wtedy zapewne przyjmowana jest jakas wartosc domyslna (najpewniej
254/63).
Kiedys cwiczylem ten temat. Na dysku spartycjonowanym spod Windows,
ktory byl raportowany jako 254/63 (standard), podmienilem pierwsza
partycje na taka, ktora byla zalozona spod Linuksa na innym dysku przy
geometrii 240/63. I od tego momentu BIOS zaczal raportowac te druga
wartosc. Co oczywiscie poskutkowalo brakiem dostepu do pozostalych
partycji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/